AKTUALNOŚCI

Kreuj popyt, lansuj trendy czyli Twoja marka w Internecie

Wirtualny świat zrewolucjonizował także modę i zmienił dotychczasowe postrzeganie promocji marki. Dziś wygrywa ten kto myśli w sposób nieszablonowy i ma aktualną wiedzę na temat digital marketingu. Jak zbudować silną pozycję swojej marki w internecie? Czy media społecznościowe to dobre miejsce na lansowanie trendów? – to tylko część pytań, na które odpowiedzi udzielą eksperci podczas Kongresu fachowców na tegorocznych Targach Mody.

Kongres „Internet w modzie, moda w internecie” odbędzie się 5 marca 2019 r. w Sali Ziemi i potrwa od godz. 9:00 do 13:00.

Panel pt.: “Rola mediów internetowych i społecznościowych w kreowaniu popytu na marki modowe i lansowaniu trendów”, którego partnerem jest Wirtualna Polska, będzie jednym z ważnych punktów ciekawego programu tego wydarzenia.

O wysoką jakość merytoryczną zadba uznany ekspert – Dominika Olszyna. Prelegentka jest kulturoznawcą z wykształcenia, dziennikarką specjalizującą się w tematyce mody i designu. Od 2011 roku pełniła funkcję zastępcy redaktor naczelnej „M jak mieszkanie”, w 2016 roku awansowała na stanowisko redaktor naczelnej serwisu urządzamy.pl. Stale współpracuje z redakcjami Vogue Polska oraz Wysokie Obcasy. Od 2018 roku jest szefową strategów kontentu i redakcji natywnej WP Brand Studio w Wirtualnej Polsce. W WP opracowuje strategie contentmarketingowe oraz opiekuje się realizacją kampanii dla marek lifestylowych – moda, beauty, turystyka, design.

Podczas Kongresu doradzi uczestnikom jak dotrzeć z ofertą do polskiej konsumentki. Podpowie czy warto postawić na kontent, kampanię w Google czy social media.

W trakcie panelu z pewnością nie zabraknie odpowiedzi na ważne z punktu widzenia digital marketingu pytanie, czyli kiedy zasięg kampanii przekłada się na realne zainteresowanie użytkownika sieci i wizerunek marki.

Uczestnicy dowiedzą się także w co warto zainwestować w Polsce i czego musimy się jeszcze nauczyć od zagranicznych marek i mediów.