AKTUALNOŚCI

„Platforma VR Lookroom. Zacieranie granicy między zakupami online i offline” – prelekcja marki Cinematicvr podczas Kongresu Fachowców

Nowy wymiar mody w wirtualnym świecie

Platforma Lookroom, projekt studia CinematicVR, umożliwia projektantom i markom stworzenie interaktywnego showroomu, w którym klient może zobaczyć ubrania w wirtualnej rzeczywistości. Platforma ma na celu wspieranie zrównoważonego rozwoju i stanowi rozwiązanie dla branży mody na miarę XXI wieku. Wśród partnerów i klientów CinematicVR znaleźli się m.in. Łukasz Jemioł, Jacob Birge i Maciej Zień.

Konrad Ziaja – założyciel i CEO start-upu CinematicVR, zajmującego się produkcją treści VR i AR. Odpowiedzialny za kilkadziesiąt realizacji VR, w tym filmów 360 dla Onet, HBO, T-Mobile, Amundsen, Nespresso, Coca Cola. Od wielu lat związany z Plenerami Film Spring Open Sławomira Idziaka, w ramach których prowadzi warsztaty produkcji i postprodukcji treści VR.