AKTUALNOŚCI

Targi Mody Poznań – wydarzenie szyte na miarę

Branża mody potrzebuje spotkań. Najbliższa okazja do nadania biznesowi wiatru w żagle już za niespełna trzy tygodnie. Po miesiącach niepewności, wytężonej pracy zdalnej i gotowości na różne scenariusze, Grupa MTP potwierdza, że w dniach 26-27 sierpnia planowo odbędą się Targi Mody   Praca na najwyższych obrotach Obecna sytuacja jest wypadkową trwającej kilka miesięcy zmiany, która […]

Branża mody potrzebuje spotkań. Najbliższa okazja do nadania biznesowi wiatru w żagle już za niespełna trzy tygodnie. Po miesiącach niepewności, wytężonej pracy zdalnej i gotowości na różne scenariusze, Grupa MTP potwierdza, że w dniach 26-27 sierpnia planowo odbędą się Targi Mody

 

Praca na najwyższych obrotach

Obecna sytuacja jest wypadkową trwającej kilka miesięcy zmiany, która dotknęła wiele branż, każdą w innym stopniu, tylko niepewność była wspólna. Mimo, że od marca do czerwca nie odbywały się żadne targi, Grupa MTP pracowała na najwyższych obrotach. Trwały prace nad wdrożeniem możliwości organizacji konferencji online i nad nowymi formatami targów. Jednym słowem – pandemia zmobilizowała do zmaterializowania planów, na które wcześniej nie było aż tyle przestrzeni. W tym czasie Grupa MTP zorganizowała wiele wydarzeń internetowych, jak kongresy, konferencje, spotkania. Odbyły się 2 edycje Golden Marketing Conference, które zgromadziły odpowiednio: 7500 unikatowych odbiorców na FB oraz blisko 30 000 na FB i YT. Dla branży ogrodniczej odbyło się #VIRTUALMEET Garden Business Club, a także inne wydarzenia branżowe, m.in.  ITM Talks, Smart City Wielkopolska,  czy Seminarium Uprawowe w specjalnie do tego zaaranżowanym studio Poznań Congress Center. PCC przygotowało bowiem dedykowaną ofertę realizacji wydarzeń online, która stanowić może uzupełnienie dla spotkań organizowanych tradycyjnie. Zapewnia profesjonalny sprzęt oraz doświadczony zespół, dzięki czemu gwarantuje zarówno prowadzącemu jak i uczestnikom perfekcyjny, niczym niezakłócony odbiór oraz emocje porównywalne z tymi, które pojawiają się podczas eventów odbywających się na żywo.

Również zespół Targów Mody nieustannie dopracowywał różne scenariusze tak, by na wieść o odmrożeniu branży targowej móc w porę zadziałać i być gotowym do organizacji imprezy w reżimie sanitarnym. „Po informacji o możliwości organizacji eventów targowych musieliśmy bardzo szybko podejmować decyzje o organizacji imprezy. Branża mody jest dynamiczna, rytm projektowania i sprzedawania kolekcji jest ustalony. Konsultowaliśmy się z producentami, czy będą w stanie cokolwiek zaprezentować. W rozmowach słowo ‘niepewność’ odmieniane było przez wszystkie przypadki. Każdy w pierwszej kolejności dbał o utrzymanie swojej firmy.” – podsumowuje dyrektor projektu Karolina Michalak. „Gdy tylko pojawiła się informacja o możliwości organizowania targów, ruszyła akcja #WracamyDoGry – wspólne przedsięwzięcie Grupy MTP, miasta Poznań oraz poznańskich firm i instytucji” – dodaje.