Wystawcy

Dlaczego warto wziąć udział?

Targi Mody Poznań są doskonałym miejscem na poznanie oczekiwań klientów, uzyskanie natychmiastowych opinii o produktach firmy, znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów oraz prezentację produktów w oparciu o wszystkie pięć zmysłów.

Kto odwiedzi Twoje stoisko?

  • przedstawiciele sklepów
  • projektanci
  • przedstawiciele mediów branżowych i opiniotwórczych
  • organizacje branżowe
  • hurtownicy
  • fotografowie mody, ilustratorzy
  • media
  • blogerzy
  • uczniowie szkół kierunkowych

Korzyści dla wystawców: 

  • zademonstrowanie obecności firmy na rynku
  • prezentacja nowych produktów
  • podtrzymanie kontaktów z dotychczasowymi klientami
  • wymiana i pozyskanie informacji
  • pozyskanie nowych klientów
  • wzrost znajomości i doskonalenie wizerunku firmy
  • wzrost znajomości produktów
  • rozpoznawanie życzeń klientów
  • zawieranie umów sprzedaży
  • wpływanie na decyzje klientów
  • wzrost świadomości na temat produktu
  • wymiana oraz zbieranie informacji o rynku
  • rozpoznanie życzeń klientów
  • interaktywność: targi stanowią okazję do dialogu i wymiany opinii
  • nowi klienci - na targach nawiązuje się pierwsze kontakty z potencjalnymi klientami
  • obecni klienci - targi umożliwiają odświeżenie kontaktów oraz prowadzenie dialogu z klientami podczas spotkań face-to-face
  • zwiększenie zainteresowania mediów

Targi + Internet

Zdaniem aż 91% spośród 250 ankietowanych prezesów amerykańskich korporacji, Internet nie zastąpi targów, ponieważ:

  • kontakt osobisty jest niezastąpiony (55%)
  • produkt należy obejrzeć i omówić (35%)
  • odpowiedzi udzielane na pytania zadane na targach są bardziej kompletne (10%)
  • Internet można wykorzystać jako źródło targowej informacji: prezentacja firmy w internetowym katalogu wystawców
  • całoroczna promocja rynkowych nowości na stronach internetowych MTP (Źródło: International Association for Exhibition Management)

ZOSTAŃ WYSTAWCĄ

Jeśli chcesz zaprezentować swoją najnowszą kolekcję szerokiemu gronu odbiorców Targów Mody Poznań, zostań naszym wystawcą! Udział w targach to doskonała okazja do nawiązania nowych kontraktów biznesowych, zarówno polskich jak i zagranicznych. Formularz na edycję 2020 będzie dostępny już niebawem.

STREFA WYSTAWCY

Nowa platforma www.strefawystawcy.pl  stworzona została, by klienci targów mogli on-line zrealizować najważniejsze usługi związane z promocją produktów na targach. Narzędzie to daje pełną kontrolę nad udziałem w targach!

Wystawcy dokonują rejestracji na targi i zakupu powierzchni wystawienniczej w sklepie online w STREFIE WYSTAWCÓW. Poprzez platformę Wystawca dokonuje również wpisu do katalogu oraz może zamówić dodatkowe usługi targowe (m.in. podwieszanie linek, usługi elektryczne i wod-kan, personel pomocniczy itp.).

W sklepie dla klientów Targów Mody Poznań są oferowane:

  • zgłoszenia uczestnictwa (wystawca, współwystawca, firmy reprezentowane)
  • powierzchnia niezabudowana
  • powierzchnia zabudowana
  • powierzchnia zabudowana – wyposażenie dodatkowe
  • raporty o kontrahentach
  • usługi elektryczne
  • usługi wodociągowo – kanalizacyjne
  • usługi dostawy sprężonego powietrza
  • usługi podwieszania linek
  • meble
  • AGD
  • akcesoria szklane
  • pozostałe akcesoria i wyposażenie
  • reklama w Strefie Wystawcy
  • usługi najmu personelu pomocniczego
  • zamówienie dokumentów płatnych (m.in. karty wystawcy, karty wjazdu, zaproszenia do zwiedzania)

STREFA WYSTAWCY umożliwia także dostęp do cennych dla biznesu raportów, opisujących kondycję przedsiębiorstw w polskiej gospodarce. Baza danych obejmuje ok. 95 mln firm z Polski i Europy.

ZALOGUJ SIĘ

Bądź z Nami!
W razie pytań prosimy o kontakt:
Jolanta Dudziewicz-Radzka
tel. 61 869 2287
kom. 691 027 634
e-mail: JOLANTA.DUDZIEWICZ

pobierz formularz

Zasady udziału w targach

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z dodatkowymi informacjami, które ułatwią Państwu udział w Targach Mody Poznań.

Postanowienia szczegółowe

Zawierają informację o terminach, a także o dokumentach wstępu oraz inne szczegóły dotyczące udziału w targach.

pobierz PDF

Warunki uczestnictwa

Określają warunki zgłoszenia wystawców oraz współwystawców, a także informację o opłacie rejestracyjnej, opłatach z tytułu użytkowania sieci energetycznej oraz utylizacji odpadów.

pobierz PDF

Regulamin dla uczestników

pobierz PDF

Przepisy techniczne i przeciwpożarowe

pobierz PDF

Regulamin opuszczania targów

pobierz PDF

IDEA Expo – sprawdzony partner w budowie stoisk

W zakresie budowy stoisk serdecznie zapraszamy do skorzystania kompleksowej oferty zespołu IDEA Expo, wchodzącego w skład Grupy MTP. Wyróżnia nas 30 lat doświadczeń, przekładające się na blisko 6000 stoisk budowanych rocznie. W naszym portfolio znaleźć można zarówno efektowne stoiska dla liderów rynkowych, jak również szeroką gamę stoisk dla małych i średnich firm. Zapewniamy Klientom komfort i bezpieczeństwo podczas całego procesu realizacji projektu od indywidualnie przygotowanej koncepcji stoiska poprzez realizację i obsługę techniczną podczas targów.

Zapoznaj się z naszą ofertą  oraz portfolio >

Technically yours!

Zespół IDEA Expo

Usługi reklamowe

Oferta reklamowa obejmuje wszelkie formy promocji umożliwiające Państwu skuteczne dotarcie do określonej grupy docelowej. Zawiera ona skuteczne narzędzia wspomagające Państwa udział w targach jako wystawcy. Właściwe i trafne skorzystanie z tych narzędzi przekłada się na zwiększenie zainteresowania Państwa ofertą profesjonalnych gości targowych.

Handlowe pokazy mody

Twoja nowa kolekcja zachwyci jeszcze bardziej, jeżeli zostanie zaprezentowana podczas pokazu mody na wybiegu. Podczas Targów Mody Poznań dwa razy dziennie odbywają się pokazy handlowe, przyciągające uwagę mediów i handlowców.

Flagi i konstrukcje reklamowe

Jako wystawca macie Państwo możliwość ustawienia na terenach targowych (teren otwarty lub miejsca neutralne) własnych konstrukcji reklamowych. W zależności od wielkości konstrukcji i sposobu mocowania postaramy się każdorazowo wybrać dla Państwa jak najlepszą lokalizację. Istnieje także możliwość zawieszenia flag reklamowych na masztach własnych wystawcy lub na masztach targowych.

Katalog targowy

Miedzynarodowe Targi Poznańskie zapraszają wszystkich wystawców do skorzystania z innowacyjnej platformy STREFA WYSTAWCY - DŹWIGNIA BIZNESU. Na mail podany w formularzu zgłoszeniowym A1 otrzymają Państwo indywidualny login oraz kod dostępu do platformy, której zadaniem jest ułatwienie Państwu przygotowania wystąpienia targowego.

Platforma Strefa Wystawcy

  1. zamieszczania wpisu, oferty i logo firmy do katalogu targów,
  2. dokonywania elektronicznej edycji wpisów i zamieszczania ich w raportach Infocredit,
  3. zamieszczania wpisów produktowych w Internecie
  4. zgłaszania produktów do konkursu o Złoty Medal MTP,
  5. kontrolowania zamówień i wystawionych faktur związanych z uczestnictwem Państwa firmy w targach,
  6. zamawiania raportów Infocredit o dowolnej firmie z Polski czy z zagranicy.

Pragniemy zwrócić Państwa uwagę, że niewprowadzenie wpisu w Strefie Wystawcy oznaczać będzie, że informacja o Państwa firmie nie znajdzie się w katalogu targów!

kliknij w baner, by dowiedzieć się więcej:

Outdoor / indoor

Oferta reklamy wielkoformatowej na targach to zdecydowanie najatrakcyjniejsza i najbardziej widoczna forma promocji. Oferowane przez nas powierzchnie znajdują się na zewnątrz pawilonów, na ich głównych ścianach, a także w miejscach neutralnych w pawilonach oraz holach wejściowych. Największe z nich osiągają powierzchnię maksymalną do 360m2.

Osoby zainteresowane ofertą oraz zapoznaniem się z cennikiem każdorazowo prosimy o kontakt:

Małgorzata Barczak
tel. +4861 869 2524 fax +4861 869 2960
e-mail: MALGORZATA.BARCZAK

 

Reklama na ekranach LED

Proponujemy wzmocnienie kampanii reklamowej jeszcze przed rozpoczęciem targów poprzez wyświetlanie spotów na wielkoformatowych ekranach LED, zlokalizowanych przy bardzo ruchliwych skrzyżowaniach ulic w Poznaniu oraz na terenie targów w głównych holach wejściowych w czasie trwania wydarzenia. Możemy również wykonać dla Państwa spot reklamowy. Gwarantujemy Państwu pakiet wyświetleń w promocyjnych cenach!

Mobilnym rozwiązaniem są konstrukcje reklamowe. Na terenie MTP możemy umieścić: stojaki, roll-upy, plansze, balony, flagi, samochody i każdą inną ruchomą reklamę.

 

Reklama ruchoma - hostessy

Podczas targów wszyscy wystawcy mogą skorzystać z możliwości rozdawania swoich materiałów promocyjnych, folderów, gadżetów reklamowych gościom targowym. Dzięki reklamie ruchomej można dotrzeć z informacją do zwiedzających jeszcze zanim znajdą się oni na Państwa stoisku. Spektrum możliwości wykorzystania tej usługi jest ogromne. Począwszy od charakterystycznie przebranych hostess, poprzez szczudlarzy, osoby na rolkach, wrotkach, a skończywszy np. na mimach. Wybór należy do Państwa i zależy od Państwa pomysłowości.

Mogą Państwo także skorzystać z naszej bazy hostess. Jeżeli będą Państwo zainteresowani prosimy o kontakt:

Jan Krzymiński
+48/ 61 869 24 37
e-mail: JAN.KRZYMIŃSKI

E-mailing

Kampanie e-mailingowe realizowane na bazy danych profesjonalistów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od MTP. Bazy danych, które użyczamy realizując kampanie e-mailingowe mogą być selekcjonowane w rozmaity sposób:

  • branżowo ( np. architekci, branża meblowa, budowlana, rolnicza itp. )
  • geograficznie ( według kraju, województwa, powiatu itp.)
  • wg stanowiska i działów w firmie  ( dyrektorzy, właściciele, marketing, sprzedaż itp. )
  • wg wielkości zatrudnienia ( do 10 pracowników, 11-50, 51-100 i powyżej 100 pracowników)

Kreacja graficzna do e-mailingu po stronie Klienta.

Każde zlecenie dokładnie analizujemy i każdorazowo przygotowujemy szczegółową ofertę z propozycją właściwej kampanii.

Kontakt:

Bogumiła Niemiec
tel. +48 61 869 2497
e-mail: BOGUMIŁA.NIEMIEC

Telemarketing

Kontakt telefoniczny z wybraną grupą Klientów ( najczęściej Zwiedzający którąś z imprez targowych ) zapraszający do skorzystania z oferty Klienta. Rozmowa może mieć charakter informacyjny ( np. zaproszenie na konferencję czy sympozjum )  lub sprzedażowy. Celem telemarketingu sprzedażowego najczęściej jest umówienie Klienta na spotkanie handlowe ( uwaga! przyjmujemy tylko wybrane zlecenia)
Scenariusz rozmowy do telemarketingu po stronie Klienta.
Każde zlecenie dokładnie analizujemy i każdorazowo przygotowujemy szczegółową ofertę z propozycją właściwej kampanii.

Kontakt:

Bogumiła Niemiec
tel. +48 61 869 2497
e-mail: BOGUMIŁA.NIEMIEC

Wysyłka bezpośrednia

Wysyłka materiałów drukowanych Klienta do wyselekcjonowanej  bazy danych ( realizujemy wysyłki zarówno na swoje bazy jak i bazy Klientów )

Usługa obejmuje:

  • przyjęcie materiałów drukowanych od Klienta ( lub projekt i druk materiałów poligraficznych przez drukarnię MTP, co znacznie skraca czas realizacji )
  • personalizacja etykiet adresowych
  • konfekcjonowanie korespondencji  ( w pełni zautomatyzowane lub w przypadku niestandardowych formatów pakowanie ręczne )
  • dostarczenie przesyłek do operatora pocztowego.

Każde zlecenie dokładnie analizujemy i każdorazowo przygotowujemy szczegółową ofertę z propozycją właściwej kampanii.

Kontakt:

Bogumiła Niemiec
tel. +48 61 869 2497
e-mail: BOGUMIŁA.NIEMIEC

RECEPCJA WYSTAWCÓW

Recepcja Wystawców zaprasza do swojego biura, znajdującego się przy ul. Śniadeckich, z lewej strony obok bramy wjazdowej na teren Międzynarodowych Targów Poznańskich, w pawilonie 7A, wejście bezpośrednio z ulicy.

RECEPCJA WYSTAWCÓW

MAGAZYN FASON

Magazyn „FASON Sprzedaż_Marketing_Inspiracje” skierowany jest do właścicieli i pracowników sklepów z odzieżą, obuwiem i dodatkami.

Pokazuje możliwości, podpowiada jak tworzyć przeciwwagę dla sklepów sieciowych i mierzyć się z wyzwaniami stojącymi przed handlowcami oraz właścicielami małych i średnich sklepów. Kieruje się ideą, że sprzedawca w sklepie z modą ma nie tylko sprzedać towar, ale przede wszystkim ma UBRAĆ klienta, zbudować z nim pozytywną i trwałą relację.

Stawia na podnoszenie efektywności sprzedaży, otwiera głowy na działania marketingowe dalekie od schematów, praktycznie doradza i inspiruje nie tylko jakie kolory i fasony będą pożądane w danym sezonie, ale również jak rozwijać koncept sklepu multibrandowego, butiku, jak działać w zgodzie z prawem i przygotować plan marketingowy „na miarę”.

MAGAZYN FASON